Corona en voorzorgsmaatregelen Hoen

UPDATE woensdag 23 december 2020

Om nog verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, als ook de veiligheid en de gezondheid van onze medewerkers, klanten voorop staan, neemt Hoen Vastgoedbeheer B.V. (Hoen) wederom nieuwe / extra maatregelen, die haar dagelijkse operatie zullen raken. Daarom hierbij een verklaring hoe wij, Hoen, het een en ander de komende periode zullen aanpakken.
Deze maatregelen zijn gebaseerd op basis van het huidige beleid – informatie van RIVM alsmede het kabinet. Nieuwe verklaringen, informatie en / of extra besluiten door RIVM en / of het kabinet kunnen impliceren dat onze voorzorgsmaatregelen verder worden aangepast.

Kantoor

  • Ons kantoor blijft geopend voor het inleveren en ophalen van sleutels en de post (uitsluitend op afspraak).
  • Wanneer u voor een van de bovengenoemde gelegenheden bij ons langskomt op kantoor, verzoeken wij afstand te houden.
  • Bezoekers van ons kantoor dienen de voorgeschreven afstand te houden.
  • Hoen blijft dagelijks bereikbaar via de telefoon (08.30 – 12.00 / 13.30 – 16.00) en / of de digitale kanalen, voor meer informatie zie website: https://www.hoen.nl/contact
  • We werken met een minimale bezetting op kantoor. Overige personeelsleden werken vanuit huis.

Reparaties

  • Onze technische dienst blijft verzoeken telefonisch en per e-mail zo goed mogelijk behandelen.

  • Reparaties (dagelijks onderhoud) en spoedreparaties worden zo goed mogelijk uitgevoerd. De reparaties ten behoeve van het dagelijks onderhoud, kunnen de komende tijd eventueel vertraging opleveren. 

Afspraken

  • Vooropleveringen n.a.v. een huuropzegging: deze worden enkel telefonisch uitgevoerd. Via Whatsapp of Facetime loopt u door de woning, met onze medewerker die vanaf afstand meekijkt. Nadien ontvangt u per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken en verdere stappen tot aan de eind oplevering.

  • Eind oplevering n.a.v. een huuropzegging: de sleutels worden tegen het eind van de huurovereenkomst ingeleverd bij ons op kantoor op een afgesproken tijdstip (zie bovenstaand bij kantoor). Na inlevering zal onze medewerker, minimaal 24 uur later, een eindinspectie in de woning uitvoeren en direct telefonisch contact met u opnemen om de bijzonderheden af te stemmen. Nadien ontvangt u hier een bevestiging van per e-mail.

  • Bezichtigingen: bij interesse, plannen wij graag een afspraak in. Onze medewerker zal de deur voor u openen en u kunt zelf naar binnen gaan om de woning te bekijken. Wanneer u interesse heeft om de woning te huren kunt u per e-mail nadere afspraken maken.

  • Vve vergaderingen: alle vergaderingen tot en met 19 januari 2021 zijn geannuleerd. Er worden tot die datum ook geen nieuwe afspraken ingepland.

Algemeen

Voorafgaand aan een mogelijke afspraak kan een medewerker u altijd vragen of u verkoudheidsklachten heeft of andere klachten welke mogelijk gelinkt kunnen worden aan het coronavirus. Een afspraak inplannen kan dan niet.

Voor nieuwe / aangepaste informatie, houdt onze website of Linkedin pagina in de gaten. Hoen hoopt hiermee bij te dragen aan de gezondheid van haar medewerkers, huurders en alle partijen waarmee zij samenwerkt: samen komen wij deze moeilijke periode te boven.


Hoen Vastgoedbeheer B.V.